Sıkça Sorulan Sorular

  • Modem kurulumunu nasıl yapabilirim?
    - Zyxel VMG 1312 modem ADSL kurulumu için Tıklayınız
    - Zyxel VMG 1312 modem VDSL kurulumu için Tıklayınız
    - (Zyxel VMG 1312 Model için) Detaylı video anlatım için Tıklayınız (Modem arayüze giriş kullanıcı adı admin şifre modem arkasında yazan login şifrenizdir.)
    - (Zyxel P2812 Model için) Detaylı video anlatım için Tıklayınız (Modem arayüze giriş kullanıcı adı admin şifre 1234 veya ttnet dir.)
    - (Huawei Model için) Detaylı video anlatım için Tıklayınız (Modem arayüze giriş kullanıcı adı admin şifre 1234 veya ttnet dir.)
    Lütfen önce detaylı kurulum videolarını izleyiniz.
  • WiFi Şifremi nasıl değiştirebilirim?
    Zyxel modem WiFi şifresi değiştirmek için Tıklayınız Destek için : 0850 800 0 900 müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.
  • Sadenet faturalarımı nasıl ödeyebilirim?
    - Sadenet Online işlemler üzerinden abone numaranız ile birlikte faturalarınızı dilediğiniz bankanın hesap kartı veya kredi kartı ile güvenle ödeme sağlayabilirsiniz.
    - Fatura ödeme için tıklayınız.
    - DenizBank ın ATM Gişe ve MobilDeniz üzerinden faturalarınızı abone numaranız ile birlikte ödeme sağlayabilir ve otomatik ödeme talimatı oluşturabilirsiniz.
    - Ziraat Mobil veya Ziraat internet bankacılığı üzerinden faturalarınızı abone numaranız ile birlikte ödeme sağlayabilir ve otomatik ödeme talimatı oluşturabilirsiniz.
    - Ziraat Bankası ATM'lerinden, Ziraat Bankası kartınız ile veya kartsız işlemler üzerinden faturalarınızı abone numaranız ile birlikte ödeme sağlayabilirsiniz.
    - Faturamatik Bayileri üzerinden veya yine faturamatik online işlemlerden faturalarınızı abone numaranız ile birlikte ödeme sağlayabilirsiniz.
    - Faturamatik online işlemlere giriş için tıklayınız.
    - Size ne yakın Faturamatik bayisini öğrenmek için tıklayınız.
    - FaturaVizyon Bayileri üzerinden faturalarınızı abone numaranız ile birlikte ödeme sağlayabilirsiniz.
    - Size ne yakın FaturaVizyon bayisini öğrenmek için tıklayınız.
    Destek için 0850 800 0 900 ü arayabilrisiniz.
  • Online işlem merkezi şifremi nasıl öğrenebilirim ?
    Online işlem merkezi giriş ekranında bulunan ‘’şifremi unuttum’’ sekmesini kullanarak şifrenizi öğrenebilirsiniz.
  • Yeni aboneliklerde ilk fatura ne zaman çıkar?
    Yeni aboneliklerde ilk fatura , ön ödemeli ayın 1'i ile 5'i arası çıkarılacaktır.
  • İnternet bağlantı sorunları için nereden destek alabilirim ?
    0850 800 0 900 müşteri hizmet destek hattımızdan destek alabilirsiniz.
  • Faturamın ödemesini geciktirirsem aldığım hizmet kesilir mi?
    Faturanızın ödemesini geciktirmeniz durumunda öncelikli olarak hizmetiniz durdurulur. Ödemenizi gerçekleştirdiğinizde hizmetiniz aktif edilir.
  • Fatura borcundan dolayı kesilen internet hizmetimi nasıl açtırabilirim ?
    Web sitemizde yer alan online işlemler sekmesi ve anlaşmalı bankalar aracılığı ile ödeme yaparak açtırabilirsiniz.
  • Faturalarım için otomatik ödeme talimatı verebilir miyim ?
    Web sitemizde yer alan online işlemler sekmesi ve anlaşmalı bankalar aracılığı ile ödeme yaparak açtırabilirsiniz.
  • Kurulum ve aktivasyon ücretli mi ?
    Kampanya kapsamında kurulum ücreti abonelik iptali durumunda müşterinin son faturasına kurulum hizmeti bedeli olarak yansıtılacaktır. 12 ay aktif kalan aboneler için abonelik sonlandırıldığında kurulum ücreti alınmayacaktır.
  • Kampanya süresi içinde tarife değişikliği yapabilir miyim ?
    Kampanya aylık tutarınızdan daha alt bir tarifeye geçiş dışında üst paketlere geçiş yapabilirsiniz.