Fiyatlarımızda %20 KDV ve %10 ÖİV dahildir. Vergi oranlarında değişiklik
yapılması durumunda Sadenet, vergi farkını müşteriye yansıtma hakkını
saklı tutar. Kampanya kapsamında faturalandırma ön ödemeli şekilde
yapılmaktadır. Paket taahhütsüz olarak sunulmakta olup sadece yeni
başvuru yapmış olan Sadenet müşterileri için geçerlidir. Bu tarife
kapsamında sunulacak internet hizmeti, abonenin hizmet aldığı adresteki
altyapının teknik olarak desteklediği maksimum hız değerine kadar
sağlanacaktır. Altyapı hızları 4 Mbps, 8 Mbps, 12 Mbps, 16 Mbps,
24 Mbps, 35 Mbps, 50 Mbps, 75 Mbps, 100 Mbps, 200 Mbps, 500 Mbps ve
1000 Mbps gruplarına ayrılmıştır. Abonenin seçmiş olduğu tarife, üst
hız limiti olarak esas alınacaktır. Söz konusu adreste altyapının
desteklediği maksimum hız, yukarıda belirtilen hız gruplarından
hangisine denk geliyorsa, hizmet bu hız grubuna karşılık gelen
seviyede sunulacaktır. Sadenet internet hizmetini Türk Telekom A.Ş.
altyapısı üzerinden sunacaktır. Tarifelerde belirtilen hızlar,
hizmetin alınacağı noktadaki altyapıya göre değişiklik gösterebilir ve
abonenin seçtiği tarifeye göre altyapının destekleyeceği en yüksek hız
müşteriye sunulacaktır. Türk Telekom FTTH (eve kadar fiber)
altyapısındaki müşterilerin fiber modem ve ONT cihazı kullanma
zorunluluğu olup, fiber modem ve ONT cihazı aboneye Türk Telekom
kurulum ekibi tarafından teslim edilecek ve faturasına ek 150 TL
fiber modem kira bedeli yansıtılacaktır. ONT cihazı kullanımı aboneye
ücretsiz sunulacaktır. Bu nedenle müşterinin ad-soyad ve iletişim
bilgileri altyapı operatörü ile paylaşılacaktır. Bakır altyapısına
sahip müşterilerin, modem talebinde bulunması durumunda faturasına
ek 75 TL VDSL modem kira bedeli yansıtılacaktır. Müşteriler, aboneliğin
iptali durumunda kullanımlarına verilmiş olan cihazları 15 gün içinde
Sadenet’in iptal esnasında aboneye yazılı olarak belirtmiş olduğu adrese
eksiksiz bir şekilde iade etmekle yükümlüdür. İade edilmeyen cihazlar
için iptal tarihindeki güncel rayiç bedel faturalandırılacaktır.
01.05.2025 tarihinden itibaren Fiber/VDSL modemin rayiç bedeli 2.500 TL,
ONT cihazı rayiç bedeli 2.000 TL’dir. Kampanya kapsamında kurulum,
aktivasyon ve bağlantı ücreti Fiber altyapıya sahip abonelikler için
1.000 TL olup müşterinin ilk 4 faturasına aylık 250 TL taksit şeklinde
yansıtılacaktır. Bakır altyapıya sahip abonelikler için 2.000 TL olup
müşterinin ilk 4 faturasına aylık 500 TL taksit şeklinde yansıtılacaktır.
Kurulum, aktivasyon ve bağlantı hizmeti almış olan müşterinin sözleşmeyi
feshetmesi, kurulum, aktivasyon ve bağlantı ücretinin alınmasına engel
değildir. Kurulum, aktivasyon ve bağlantı ücreti taksitlerinin bitmeden
hizmetin sonlandırılması durumunda kalan taksitler abonenin son
faturasına yansıtılacaktır. Farklı bir firmadan hizmetini Sadenet’e
taşıyan (geçiş yapan) abonelerden kurulum ücreti alınmayacaktır.
Kampanya kapsamında sunulan hizmet bedeli, seçilen tarife üzerinden
hesaplanarak internet hizmeti için hizmet alınacak ayın başında
faturalandırılır. Abonenin bağlantı adresindeki bina içi kablolama
aboneye aittir. Sadenet tarafından aktif bilgisi iletilen hizmetin abone
tarafından yükümlülüklerin yerine getirilememesi faturalandırmaya engel
değildir. Farklı firmadan geçiş işlemi, eski servis sağlayıcının onayı
ile 48 saat içinde tamamlanacaktır. Yeni hizmet talebinde bu süre en geç
10 iş günüdür. Kampanya kapsamında faturalandırma e-fatura sistemi
üzerinden yapılacak ve faturalar elektronik ortamda gönderilecektir.
Kampanyaya katılan müşterilere faturalar posta ile gönderilmeyecek
olup, e-fatura kampanya girişinde ve taahhütnamede beyan edilen e-posta
adresine gönderilecektir. Müşterinin e-posta adresinin doğruluğu
müşterinin sorumluluğundadır. Aboneler hat dondurma işlemi yapabilir.
Hat dondurma, aboneliğin aktifleştiği tarih baz alınarak 365 gün içinde
en az 1, en fazla 90 gün olacak şekilde yapılabilir. Dondurma ücreti
işlem başına 1.000 TL olup, dondurma süresi başladığında ilk faturaya
yansıtılır. Altyapı sağlayıcının port doluluk oranının %95’e ulaşması
durumunda BTK düzenlemeleri çerçevesinde hat dondurma talebi
karşılanamayabilir ve SADENET’in sorumluluğu bulunmamaktadır.
Taahhüt süresi boyunca hattın dondurulması veya faturaların
ödenmemesi durumunda hat durdurulursa, taahhüt süresi dondurulan
süre kadar uzar. Abone hizmetini başka bir adrese nakil ettirebilir.
Nakil işlemleri 10 iş günü sürebilmekte olup nakil sürecinde hizmet
alamamak faturalandırmaya engel değildir. Nakil ücreti 1.250 TL olup,
işlem tamamlandıktan sonra takip eden ilk faturaya yansıtılır.
Aboneliğe yansıtılan faturaların vade tarihinde ödenmemesi halinde
SADENET hizmeti kısıtlama/durdurma hakkına sahiptir. Hizmetin tekrar
aktif edilebilmesi için gecikmiş faturaların ödenmesi gerekmektedir ve
yeniden açma ücreti 250 TL’dir. Tarife ücretleri haricindeki ek hizmetler
dönemsel olarak değişebilir ve müşteri onayı ile sunulur. Aboneler
kampanya kapsamında sunulan hizmetlere ilişkin talep veya şikâyetlerini
0850 800 0 900 numaralı Sadenet Destek Hattı, abonedestek@sadenet.com.tr
e-posta adresi veya www.sadenet.com.tr Online İşlemler Merkezi üzerinden
iletebilir.